راه اندازی پویش رنگ مدرسه برای ترغیب مردم به مدرسه سازی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان هدف از راه اندازی پویش رنگ مدرسه را ترغیب مردم به مدرسه سازی و ترویج آن عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در نشست با جمعی از خیران مدرسه ساز که امروز دوشنبه یکم شهریور ماه برگزار شد، گفت: پویش "رنگ مدرسه" با هدف ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها، افزایش آگاهی مردم و استفاده از ظرفیت کودکان برای استفاده از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی راه‌اندازی شده است.

او با بیان اینکه در این پویش فرهنگی، کودکان ۶ تا ۱۲ ساله اقدام به کشیدن نقاشی با موضوع مدرسه‌سازی می‌کنند، اظهار داشت: ۷ میلیون کودک در این پویش مورد هدف است و نقاشی‌های آن‌ها در سایت‌هایی که برای ترویج فرهنگ مدرسه سازی هستند بارگذاری می‌شوند و به بهترین نقاشی هدیه داده خواهد شد.

قربانی با اشاره به اینکه خوزستان همواره رتبه نخست مشارکت در این پویش‌ها را داشته است، تصریح کرد: همچنین در ۲ سال اخیر استان ما با ساخت ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس رتبه نخست کشور را در امر مدرسه سازی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.