امیر دریادار دوم سلیمی پناه در کنارک با بیان اینکه مسابقات بین المللی غواصی توسط ۲۱ داور داوری می‌شود گفت: در این دوره، مسابقات تمامی شرکت کنندگان توسط دوربین‌های زیرآبی، تصویربرداری می‌شود به گونه‌ای که امکان نظارت برای داوران کاملاً وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  روابط عمومی ارتش؛ امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه دبیر مسابقات بین‌المللی غواصی ارتش‌های جهان، اظهار کرد: طی پنج ماه مناطق و محیط‌های ساحلی دریای عمان و خلیج فارس برای انتخاب بهترین محل برگزاری مسابقات بین‌المللی غواصی  بررسی و برنامه‌ریزی لازم برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تجهیزات با برگزاری جلسات مداوم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ساخت و استقرار سازه، موانع زیر آبی، انتقال تجهیزات غواصی مورد نیاز به منطقه، ایجاد اسکله شناور در محل اجرای مسابقات، ایجاد امنیت و ایمنی لازم برای اعضای تیم‌های شرکت کننده و برقراری سایر نیازمندی‌ها در زمان مسابقه با کار شبانه روزی و با وجود تمامی مشقات، محدودیت‌ها و شرایط کرونایی به سرانجام رسید.

دبیر مسابقات بین‌المللی غواصی جهان در کنارک، با بیان اینکه ۲۱ داور از کشور میزبان و پنج داور از کشور‌های شرکت کننده بر نحوه رقابت‌ها در مسابقات نظارت دارند خاطر نشان کرد: در این دوره، مسابقات تمامی شرکت کنندگان، توسط دوربین‌های زیرآبی، تصویربرداری می‌شود به گونه‌ای که امکان نظارت برای داوران کاملاً وجود دارد.

وی در پایان تصریح کرد: همه تلاش ما متمرکز بر ایمنی و سلامت شرکت کنندگان در مسابقه و فراهم آوردن شرایط یکسان برای تمام تیم‌ها در ابعاد مختلف میزبانی برای یک رقابت دوستانه است.

وی در ادامه یادآور شد: امیدوارم نتایج حاصل از این مسابقات علاوه بر نمایش توانمندی نیرو‌های غواصی ارتش‌های شرکت کننده، به همدلی و همراهی بیش از پیش برای حفظ و ارتقای صلح و ثبات در دریا‌ها منجر شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار