دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان فارس گفت: در هفته دولت بالغ بر ٩١٩طرح با اعتباری بالغ بر ٢۵ هزارمیلیارد تومان در فارس به بهره برداری می رسد یا کلنگ عملیات اجرایی آن بر زمین زده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر حسین جمشیدی گفت: از دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال به عنوان هفته دولت نامگذاری شده تا در این هفته یاد خاطره شهدای رجایی و باهنر گرامی داشته شود این در حالی است که بر حسب دستور استاندار فارس دبیرخانه‌ای برای بزرگداشت هفته دولت در استان فارس ایجاد شده و پروژه‌هایی که قابلیت افتتاح یا کلنگ زنی آن‌ها وجود داشته است در این دبیرخانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

او اضافه کرد: در هفته دولت امسال ۹۱۹ پروژه با اعتباری نزدیک به ۲۵ هزار میلیارد تومان در ۱۰ گروه به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمشیدی افزود: در هفته دولت امسال در حوزه تأمین آب شرب ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد این در حالی است که در حوزه بزرگراه‌ها، راه اصلی و فرعی، راه روستایی و عشایری و راه آهن نیز ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان وجود دارد لازم به یادآوری است که در حوزه آموزش و فرهنگ نیز ۱۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر سیصد و چهل میلیارد تومان در استان فارس به بهره‌برداری خواهد رسید.

او در ادامه تاکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ و ۴۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد لازم به یادآوری است که در حوزه تأمین برق نیست ۳۲ پروژه در هفته دولت در نظر گرفته شده که این پروژه‌ها ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار دارند در حوزه عمران شهری و روستایی ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان و در حوزه مسکن شهری و روستایی ۱۵۷ پروژه با اعتباری بالغ و ۹۴۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: بیشترین حجم اعتباری که در هفته دولت امسال اختصاص یافته به حوزه اشتغالزایی در این بخش ۲۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن یا بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته دولت صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار