فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) شهر خاوران از آیین تشییع و تدفین ۲ شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با ۲۸ صفر در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن هوشمند، فرمانده حوزه جوادالائمه (ع) خاوران گفت: رشادت و جوانمردی مردم شهر خاوران در زمان‌های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس با تقدیم شهدای بسیاری به انقلاب اسلامی ثابت شده است.

او افزود: امروز با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس و مسئولان محلی از تپه‌های جنب تندیس انار در بلوار امام خمینی (ره) بازدید به عمل آمد که برای خاک سپاری شهدا مورد تایید قرار گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه (ع) شهر خاوران بیان کرد: بدین منظور و بر اساس برنامه ریزی ها، شهر خاوران در ٢٨ صفر میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس است.

هوشمند بیان کرد: تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان شهر باید جهت برنامه ریزی و انجام برنامه‌های قبل، حین و بعد از تشییع شهدای گمنام نقش آفرینی کنند.

او تصریح کرد: امیدواریم با حضور این ۲ شهید گمنام در شهر خاوران، در این منطقه یک قطب فرهنگی راه‌اندازی و نور امیدی در دل مردم و جوانان شهید پرور این شهر روشن شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.