اسماعیل رضوان: حمله به نوار غزه نشان دهنده سردرگمی دشمن صهیونیستی است

یکی از رهبران جنبش حماس، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نشان دهنده سردگمی این رژیم در برابر مقاومت فلسطینیان عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، اسماعیل رضوان، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

وی گفت: بمباران نوار غزه از سوی دشمن صهیونیستی نشان دهنده سردرگمی و شکست آن در برابر ایستادگی ملت فلسطین است.

اسماعیل رضوان افزود: مردم و مقاومت ما با چالش روبرو هستند و دل خوشی‌های اشغالگران با شکست مواجه خواهد شد.

این رهبر جنبش حماس تاکید کرد: ما به راه خود ادامه خواهیم داد و این حملات نیز تنها عزم و اراده ما را برای احقاق حقوق مان افزایش می‌دهد و شمشیر قدس غلاف نمی‌شود.

برخی منابع خبری بامداد امروز (سه‌شنبه) از بمباران منطقه «خان‌یونس» در نوار غزه توسط جنگنده‌های صهیونیستی خبر دادند. خبرگزاری شهاب نیز نوشت: جنگنده‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی یک هدف را در شرق اردوگاه پناهندگان «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه بمباران کردند. همچنین قایق‌های نظامی رژیم صهیونیستی از ساحل غزه به منطقه خان‌یونس و قایق‌های ماهیگیران در غرب «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه شلیک کردند.

 رسانه‌های صهیونیستی دلیل موج جدید حملات جنایتکارانه به نوار غزه را ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین و وقوع آتش‌سوزی در اراضی اشغالی می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار