استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام بدین شرح است:

«هفته اول شهریورماه به‌نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و به‌نام هفته دولت نامگذاری شده است، این هفته یادآور فداکاری‌های فرزندان انقلاب اسلامی و احیاکننده روز‌های پرشور برای خدمتگزاران به مردم میهن اسلامی ایران است.

تاریخ جمهوری اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی بوده که برای اعتلای نظام اسلامی و خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و جان خود را در این راه در طبق اخلاص قرار داده تا به اهداف والای انقلاب اسلامی برسند.

جمهوری اسلامی در بیش از چهار دهه گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سرگذاشته است، دشمنان نظام اسلامی از شرق تا غرب تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به‌کار گرفتند، ترور شخصیت‌های بزرگ کشور تنها بخش کوچکی از این توطئه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان علیه جمهوری اسلامی بود، اما دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

بدون شک امروز باید همه دولتمردان ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و در راه تعالی جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند تا شاهد موفقیت‌های روزافزون و سرافزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی برای آحاد مردم است، انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه با تکیه بر ایمان و جوانان متعهد و کاردان توانسته به موفقیت‌های بسیار بزرگ در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نظامی، پزشکی، دانش صلح‌آمیز هسته‌ای و ... دست پیدا کند و معادلات منطقه‌ای را بر هم بزند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان، به‌ویژه کارگزاران خدوم و متعهد دولت درچهارمحال و بختیاری تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری تا رسیدن به قله‌های رفیع علم و موفقیت از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار