مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان گفت: هنرمندان بسیجی باید به دنبال سوژه‌های جدید و آثار فاخر در همه زمینه‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر مهدی دهقان نیری مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در نشست با هنرمندان نخبه بسیجی استان همدان و جمعی از مدیران ستادی بسیج صداوسیمای کشور در سالن جلسات شهید رستمی مرکز همدان گفت: هنرمندان بسیجی باید به دنبال سوژه‌های جدید و آثار فاخر در همه زمینه‌های مورد نیاز جامعه و مردم باشند.

او افزود: بسیج صداوسیمای کشور و استان همدان به دنبال حمایت از طرح‌های تولیدی مناسب و سوژه‌های جدید در زمینه‌های دفاع مقدس فرهنگی ورزشی مذهبی و دینی است.

دهقان نیری بیان کرد: چتر حمایتی رسانه ملی شامل همه تولیدات نو و مبتکرانه   جوانان خوش ذوق است و  از هنرمندان بسیجی دغدغه‌مند  ارزش‌های اصیل انقلاب در گام دوم  انتظار بیشتری داریم.

در ادامه این نشست آقای امیر رضا انصاری یکی از مدیران ستادی بسیج صداوسیمای کشور گفت: استان همدان دارای هنرمندان و جوانان مستعدی در زمینه تولید آثار تلویزیونی است که با کمک آموزش‌های با تخفیف ۵۰ درصدی و اساتید مجرب مرکز شهید آوینی تهران می‌توان دسترسی آن‌ها را به شبکه‌های استانی و ملی صداوسیما آسانتر کرد.

این مقام مسئول افزود: رویکرد جدید بسیج صداوسیما در تهران و سراسر کشور جمع آوری بانک اطلاعاتی هنرمندان و فیلم سازان جوان با اولویت بسیجی بودن است تا مورد حمایت‌های مختلفی مانند آموزش تولید آثار فاخر و جدید در همه حوزه‌ها و زمینه‌ها شود.

انصاری اظهار داشت: ما در هر استان هنرمندان بسیجی را طی چند نشست گرد آوری می‌کنیم و در کمیته‌های تخصصی طرح و آثار تولیدی آن‌ها را جمع آوری می‌کنیم و پس از برطرف کردن ایراد‌های آن‌ها برای پخش در اختیار شبکه‌های استانی و سراسری قرار می‌دهیم.

او افزود: طرح و آثار خوبی را که قابلیت تولید و پخش برابر استاندارد‌های تلویزیونی داشته باشد را مورد حمایت مادی و معنوی قرار می‌دهیم.

در پایان این نشست مسئولان بسیج صدا وسیمای مرکز همدان، بسیج هنرمندان، و بسیج رسانه و هنرمندان استانی دیدگاه و مشکلات خود را بیان و از برگزاری این نوع نشست‌ها و همفکری در آینده بین صداوسیما و هنرمندان استقبال کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.