رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: ۲۵ طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی همزمان با هفته دولت درمناطق مختلف این استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالله مخبر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز گفت: همزمان با هفته دولت ٢۵ طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵٨ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ١٠۴ نفر آماده بهره برداری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز افزود: این طرح ها شامل ١۴ طرح عمرانی و ١١  طرح تولیدی و خدماتی است که در مجموع هفت  طرح در شهرستان نظرآباد، هفت طرح در ساوجبلاغ، چهار طرح در فردیس، یک  طرح در طالقان ، ٢ طرح در کرج و چهار طرح نیز در اشتهارد اجرا شده است. 

مخبر گفت:  با توجه به شرایط خشکسالی،  اجرای طرح های  مرتبط با بهره وری از آب در اولویت قرار گرفته که از مجموع این طرح ها،١۴ طرح در حوزه امور آب و آبیاری، شامل سامانه های نوین آبیاری تحت فشار و پوشش بتنی کانال های آب، انتقال آب به اراضی کشاورزی، لوله گذاری و بازسازی قنوات در کل با صرف اعتباری بالغ بر ١۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با ایجاد زمینه اشتغال ۴٩ نفر عملیاتی شده است.

او افزود: همچنین ١٠ طرح تولیدی و خدماتی نیز شامل ٢ طرح تولیدات دامی، ۶ طرح تولیدات گیاهی و سه طرح در بخش خدماتی است که در مجموع با صرف اعتباری بالغ بر ۴٣ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان  و اشتغالزایی ۵۵ نفر اجرا شده است.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.