۳ واحد متخلف بهداشتی در شهرستان قیر و کارزین تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خسروانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیر و کارزین گفت: با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بر اساس مصوبات مدیریت کرونا، تمام ادارات و اصناف غیر از مشاغل گروه یک تعطیل است.

او بیان کرد: در گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، اداره صمت و اماکن نیروی انتظامی قیر و کارزین، سه مغازه به دلیل سرپیچی از مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان تعطیل شد.

خسروانی تصریح کرد: در این نظارت‌های مشترک، سه مغازه متخلف به دلیل سرپیچی از دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا، تعطیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

تعطیلی واحدهای متخلف صنفی در بیضا

هفت واحد متخلف صنفی در بیضا تعطیل شد.

صادقی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیضا گفت: در گشت ویژه مقابله با کرونا از سوی بازرسان بهداشت محیط، هفت واحد صنفی متخلف در  بیضا، تعطیل شد.

او بیان کرد: رعایت نکردن مقررات بهداشتی و بی توجهی تعدادی از اصناف به محدودیت‌های اعلام شده و انجام فعالیت اصنافی مانند کافه ها، آرایشگاه‌ها و پاساژ‌ها علت این تعطیلی‌ها  این واحدهای صنفی بوده است.

صادقی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای پیشگیری از کرونا، بازدید‌های سرزده در ساعت‌های مختلف شبانه روز در همه بخش‌های شهرستان بیضا ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار