صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، بیاناتی از ایشان درباره مدیریت حکیمانه حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا را بازنشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت زینب(س) دختر حضرت زهرا(س) و امام علی(ع)، خواهر کوچکتر امام حسین(ع) و یکی از حاضران در واقعه عاشورا بود. حضرت زینب(س) در یک روز 6 برادر، فرزندان و برادر زاده‌های خود را از دست داد و به اسارت گرفته شد؛ به همین علت این بانوی بزرگوار به کوه صبر مشهور است. این بلاها باعث نشد تا عقیله بنی هاشم از اسلام روی برگرداند، بلکه مصمم‌تر شد تا کافران را رسوا کند و دین اسلام را زنده نگه دارد.

در همین راستا صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، بیاناتی از ایشان درباره این بانوی بزرگوار را منتشر کرد و نوشت:

" یکی از این تجربه‌هایی که زینب سلام‌الله‌علی‌ها در یک شبانه روز برایش پیش آمد، اگر در زندگی یک انسان پیش بیاید و انسان بتواند به‌جا و درست عمل کند، جا دارد که آن را لوح افتخار کنند و در تاریخ ثبت کنند.
چند حادثه‌ی مهم در زندگی این زن بزرگ در مدت کوتاهی پیش می‌آید و همه‌ی این‌ها را آن چنان حکیمانه و قوی علاج میکند و با آن برخورد می‌کند که انسان متعجب می‌شود"

خامنه‌ای


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.