امیرحسین موسوی گفت: مسابقات لیگ تنیس با حضور چهل و هشت تیم در ۸ گروه ۶ تیمی و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

امیرحسین موسوی، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری لیگ تنیس اظهار کرد: مسابقات لیگ تنیس پس از چند سال  وقفه برگزار خواهد شد و در واقع این مسابقات جام تنیس کشور است که  چهل و هشت تیم در ۸ گروه ۶ تیمی  به صورت متمرکز در استان البرز با هم به رقابت خواهند پرداخت و سال آینده ۸ تیم برتر این مسابقات در لیگ برتر و  ۱۶ تیم دیگر نیز در دسته یک تنیس و سایر تیم‌ها نیز در دسته ۲ شرکت خواهند کرد.

او ادامه داد: مسابقات در مجموعه تنیس چهار باغ استان البرز برگزار خواهد شد، این مجموعه ۲ زمین تنیس خوب دارد و همچنین امکان اقامت نیز برای تیم‌های شهرستانی شرکت کننده در مسابقات وجود دارد و به همین دلیل ما این مجموعه را برای برگزاری مسابقات انتخاب کردیم. ما سال گذشته نیز مسابقات جام حذفی آقایان و بانوان را نیز در همین مجموعه برگزار کرده بودیم.

او در خصوص جذب تنیسور خارجی توسط تیم‌های شرکت کننده در مسابقات گفت: چندین تیم به ما لیستی از بازیکنان خارجی را داده اند، اما هنوز حضور آن ها قطعی نیست و تیم ها باید  مجوز‌های حضور این افراد را از اداره کار  اخذ کنند.

فدراسیون تنیس با حامیان مالی مسابقات لیگ تنیس در حال مذاکره است

موسوی در خصوص جذب حامی مالی برای این مسابقات بیان کرد: داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون در این خصوص جلساتی را برای چند شرکت برگزار کرده اند و باید منتظر توافق با این حامیان مالی باشیم و احتمال دارد با چند حامی مالی برای این مسابقات به توافق برسیم.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس درباره مسابقات بانوان نیز اظهار کرد: برگزاری این مسابقات بستگی به شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشورمان داردو باید مجوزهای لازم ا برای این مسابقات اخذ کنیم. کمیته مسابقات تنیس به دلیل تعویق افتادن مسابقات دیویس کاپ آسیا مسابقات لیگ تنیس آقایان را در شهریور ماه برگزار خواهد کرد تا آمادگی تنیسور‌ها برای حضور در مسابقات دیویس کاپ آسیا که مهر ماه در بحرین برگزار می‌شود بالاتر برود و اگر شرایط مناسب باشد مسابقات بانوان را نیز برگزار خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار