نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درباره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

نسرین شاه محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این رشته گفت: تا امروز بانوان مچ انداز کشورمان در مسابقات آسیایی توانستند ۴ مدال طلا، ۶ نقره و ۶ برنز کسب کنند. بدیعی در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم در دست راست و چپ (در رده نوجوانان) ۲ نقره و رده جوانان و امید، ۲ برنز گرفت.

او ادامه داد: رویا محبودی در وزن منفی ۹۰، (در رده بزرگسال) ۱ برنز به دست آورد. او در دست راست و چپ هم، ۱ نقره و ۱ برنز کسب کرد. امیر شرقی در وزن مثبت ۹۰ کیلو گرم، در دست راست و چپ ۱ نقره و ۱ برنز به دست آورد. او همچنین در دست چپ موفق شد ۱ نقره و ۱ برنز به دست بیاورد. ماهرخ احمد پناه در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم، و در دست راست و چپ ۲ مدال طلا به نام خود ثبت کرد. آرزو حسینی در وزن ۶۰ کیلوگرم (رده بزرگسال) در دست چپ توانست ۱ مدال برنز به دست بیاورد. مریم مهران فر در وزن ۷۰ کیلوگرم (رده بزرگسال)، ۱ مدال نقره با دست چپ و ۱ مدال نقره در دست راست و چپ کسب کرد.

او اشاره کرد: مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ۲۰ تا ۲۵ آگوست، در حال برگزاری است و بیش از ۵۰۰ ورزشکار و ۱۵ تیم، در این مسابقات حضور دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار