ارائه خدمات بیمارستان امام رضا کرمانشاه به ۵۰۰ بیمار کرونایی

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: ۲۷۰ تخت در این بیمارستان و ۵۵ تخت نیز در بیمارستان گلستان به بیماران کرونایی اختصاص دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،دکتر آرش بیدهندی رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه ۲۷۰ تخت در این بیمارستان و۵۵ تخت نیز در بیمارستان گلستان به بیماران کرونایی اختصاص داردگفت: در بیمارستان نسیم هم برای روزانه ۲۰۰ بیمار بصورت سرپایی داروی رمدسیویر تزریق می‌شود که بار بستری و اشغال تخت در دو بیمارستان امام رضا و گلستان به حداقل برسد.

او افزود: همچنین در واحد تصویربرداری مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) حدود ۲۵۰ مورد در روز سی تی اسکن برای این بیماران انجام می‌شود و واحد‌های آزمایشگاه و دیگر واحد‌های پاراکلینیک هم به همین نسبت درگیر خدمات به مراجعین کرونایی هستند.

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بیان داشت: در این بیمارستان از نیروی خدمات گرفته تا پزشکان متخصص با ایثار و فداکاری مثال زدنی برای حفظ جان بیماران تلاش می‌کنند و تا کنون حتی یک بیمار پشت در‌های آن نمانده است.

بید هندی بیان داشت: اما ظرفیت مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) محدود است و این بیمارستان باید خدمات اورژانسی خود را به عنوان مرکز ارجاع بیماران در غرب کشور را نیز ارایه دهد بنابراین از مردم تقاضا می‌کنیم بیش از پیش رعایت پروتکل‌ها، به ویژه استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

گفتنی است: مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره‌برداری رسید. این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.