معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری در خصوص اهم فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در آن معاونت توضیحاتی داد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید محسنی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران امروز در ششمین از جلسه از شورای شهر تهران جهت ارائه گزارش برای اقدامات و فعالیت این معاونت حضور پیدا کرد و گفت: ارزیابی کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان از طریق بررسی وضعیت موجود در قیاس با استانداردها، کنترل گذشته نگر و کنترل آینده‌نگر در طی بازدیدها، شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها چالش‌ها و آسیب‌شناسی وضع موجود نهایی از اهداف نظارت دوره‌ای و بازدید‌ها میدانی توسط ناظران معاونت هماهنگی و امور مناطق است.

وی ادامه داد: از ۱۲۴ شهردار فعلی نواحی ۱۲۰ نفر مرد و ۴ نفر زن هستند. همچنین در میان این افراد دو نفر دارای مدرک دکترا، ۸۰ نفر دارای مدرک فوق‌لیسانس دارند، بیشترین شهرداران میانگین سنی آن‌ها برای دهه ۵۰ و ۶۰ است.

محسنی گفت: نظارت سرزده از نواحی و مناطق را در مدت کوتاهی که در این معاونت هستم انجام دادم تا آمادگی همکاران ارزیابی و خودمان نیز شناختی پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین تلاش کردیم آهنگ خدمت رسانی به مردم کاسته نشود، چرا که نواحی در خط مقدم اقدامات شهرداری است و در دوران کرونایی نیز فعالیت می‌کردند.

محسنی تصریح کرد: پیگیری جهت تحقق درآمد‌های مصوب مناطق، برگزاری جلسات درآمدی با معاونت ها، پیگیری و پایش برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی، احصا و جمع آوری چالش‌ها و مشکلات مناطق، هم اندیشی جهت چگونگی تحقق مصوبات شهرداری، هم اندیشی درباره انتصاب مدیران شهری از دیگر اقدامات این معاونت است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار