چوبینه خبر داد؛

اتمام واکسیناسیون کارمندان شهرداری تهران تا پایان شهریور ماه

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:تا پایان این ماه همه کارکنان شهرداری تهران واکسینه می‌شوند و از ماه بعد هم واکسیناسیون خانواده‌های کارکنان شهرداری شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با تشریح اقدامات انجام شده در رابطه با واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران اظهار کرد: طبق بند ۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، شهرداری تهران مراقبت از سلامت مردم را در دستور کار خود قرار داده است. نزدیک به یکسال و نیم گذشته که کرونا آمده شهرداری از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده است و تمام قد در خدمت مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی ادامه داد: زمانیکه رئیس جمهور وقت گفت که شرکت‌ها و ادارات مستقل می‌توانند به طور مستقل واکسن وارد کنند، شهرداری پیشگام بود و با موافقت شهردار این کار انجام شد، ولی متاسفانه این کار به طور کلی ناقص ماند و دنبال نشد. از روزی که مقرر شد مرحله دوم واکسیناسیون کارمندان شهرداری آغاز شود شهرداری به دنبال انجام دقیق این کار است.

مدیر عامل شرکت شهر سالم بیان کرد:در سیستم حمل و نقل که آسیب زیادی دیده بود، واکسیناسیون دوز اول به اتمام رسیده است. با ایستگاه دومی که افتتاح شده بیش از ۱۳ هزار نفر از کارکنان شهرداری واکسیناسیون شده اند و بنا به گفته پزشکان روزانه از مرگ ۸ نفر جلوگیری می‌شود و به طور میانگین روزانه ۳ هزار واکسن تزریق می‌شود. اگر واکسیناسیون انجام نمی‌شد، مرگ و میر چند برابر می‌شد و شهرداری کارکنان خود را که بیشتر در کنار مردم هستند و بیشتر در معرض خطرند را در کنار مردم واکسیناسیون می‌کند و بعد از آن امکانات واکسیناسیون شهرداری به طور کامل در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

چوبینه گفت: پیش بینی ما این است تا پایان این ماه همه کارکنان شهرداری تهران واکسینه شوند و از ماه بعد هم واکسیناسیون خانواده‌های کارکنان شهرداری شروع خواهد شد. تفکیکی بین کارمندان رسمی و پیمانی انجام نشده و همه کارکنان شهرداری واکسیناسیون خواهند شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار