با اعلام شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، ایران میزبان سوریه در ورزشگاه آزادی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره تایید میزبانی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر بیان کرد: به لطف خدا و دعای مردم اتفاق مهمی برای مردم رخ داد و میزبان بازی با سوریه هستیم.

او  در ادامه افزود: سازمان صدا و سیما همکاری خوبی داشت و از عبدالعلی علی عسگری (رئیس سازمان صدا و سیما) تشکر می‌کنم. درحال برنامه ریزی هستیم تا این روند دامه اداشته باشد. طی چند روز اخیر کار‌های صدور روادید برای کاروان تیم ملی سوریه انجام شده و اقدامات لازم برای اسکان در هتل هم انجام شده است.

عزیزی خادم ادامه داد: به نوعی حق واقعی فوتبال ایران را گرفتیم. برنامه ریزی خوبی انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا این اتفاقات ادامه دار باشد. میزبانی پس از چند سال به ایران بازگشت و می‌تواند آغازی برای میزبانی‌های بعدی باشد. نکته مهم این است که با وجود مشکلات و سختی‌ها میزبانی خداراشکر انجام شد، اما بحث کرونا وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، به دلیل شیوع کرونا برخی بازی‌ها در کشور‌های دیگر برگزار می‌شود.

او خاطر نشان کرد: در تهران برنامه ریزی‌ها برای میزبانی از سوریه انجام شده است، اما آنچه باید برنامه ریزی می‌شد سخت بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نهاد بالا دستی است و تلاش کردیم رفتار تعاملی داشته باشیم تا مشکلی پیش نیاید.

عزیزی خادم ادامه داد: برنامه ریزی کرده ایم تا تماشاگرانی که واکسن زده اند و کارت دارند به ورزشگاه بیایند اما در بازی اول با سوریه بعید می‌دانم تماشاگر داشته باشیم.

او افزود: برای بازی دوم به دوحه می‌رویم، زیرا عراق میزبانی‌های خود را در قطر انجام می‌دهد. سپس در امارات به مصاف این کشور می‌رویم و بعد با کره جنوبی بازی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۹:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
من نمیدونم مسئولین فدراسیون چطور انتخاب میشن
Netherlands
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
یک زمانی تو اسیا قدرتی داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
الان هم با نیرو و با انگیزه هستیم. صبر انقلابی مردم شریف ایران اسلامی دارد نتیجه می دهد.
اندکی صبر، سحر نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
حق به حقدار رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۵:۳۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
خیلی خوب مشکلات قرن جدید حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعا خسته شدید
آخرین اخبار