کریمی بر شرایط بسیار بحرانی کرونا در آبادان تاکید و وضعیت کنونی این شهرستان را به حصر و زلزله ۷ ریشتری تشبیه کرد.

مهدی کریمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: بیمارستان طالقانی آبادان با حجم انبوهی از مراجعان مواجه است و ظرفیت بیمارستان های آبادان اعم از آیت اله طالقانی، تامین اجتماعی و نفت که در آنها ظرفیت سازی انجام شده بود، مدت هاست که تکمیل شده است.

او با بیان اینکه از مسئولان در این شرایط انتظار کمک زیادی می رود، ادامه داد: شرایط امروز مشابه زمان محاصره آبادان یا زلزله ۷ ریشتری است و بدون کمک مردم و مسئولان باید منتظر شرایط بدی بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: آبادان اکنون با شرایط بحرانی مواجه است و با توجه به اینکه  میزان اکسیژن به دلیل شرجی بودن هوا مطلوب نیست از مردم درخواست می شود بیشتر از قبل دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

آبادان یکی از شهرستان هایی است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. در این شهرستان مصلی ثامن ائمه برای بستری بیماران کرونایی راه اندازی شده است و قرار است ساختمان قدیم منطقه آزاد اروند نیز به همین منظور در آبادان راه اندازی شود.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.