سلیمانی دشتکی بر نظارت سازمان صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی بر بازار سیمان گفت: جلوگیری از خروج سیمان و کلینکر از خوزستان الزامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان امروز سه شنبه در ستاد تنظیم بازار گفت: بازرسی سازمان صمت و اصناف، تعزیرات حکومتی و به ویژه نیروی انتظامی در مورد خروج سیمان از استان نظارت کنند و در گلوگاه‌های از خروج سیمان و کلینکر جلوگیری نمایند.

او افزود: تصمیم گرفته شده بود که سیمان در بورس عرضه نشود و ما هم اعلام کردیم که اگر قرار است این محصول در بورس عرضه نشود، باید تعزیرات و دیگر دستگاه‌ها ورود کنند تا قیمت برای خریداران مناسب باشد.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: پس از این تصمیم‌گیری، شرکت‌های سیمان در خوزستان اعلام کردند که الزام دارند در بورس ارائه کنند که این موضوع از نظر ما نیز مشکلی ندارد، اساس کار عرضه محصول در بورس صحیح است، اما شیوه کار و اینکه همه می‌توانند وارد بورس شوند و از سیمان بهره‌مند شوند، مساله‌ای است که باید حل شود.

استاندار خوزستان حضور افراد آموزش ندیده در بورس را عامل بروز مشکلات دانست و بیان کرد: در این زمینه پیشنهادی ارائه خواهیم کرد تا بخشی از سیمان تولیدی، خارج از بورس و برای تعادل بازار ارائه شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان ادامه داد: در استان با بروکراسی اداری و بی‌تفاوتی برخی مسئولان مواجه هستیم و این مسائل کاملا مشخص است، اما مرکزنشینان نسبت به خوزستان بسیار بی‌تفاوت هستند.

آبداران ۲۱ ماه حقوق معوقه دارند

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به مشکلات آبداران در خوزستان گفت: تاکنون ۳ بار برای پرداخت بدهی‌های معوق آبداران تامین منابع انجام داده‌ام، اما هر سه بار مشکلاتی ایجاد شده است که نتوانسته‌ایم معوقات را جبران کنیم.

سلیمانی‌دشتکی گفت: حق کاملا با این افراد است و حتی برخی از آن‌ها ۲۱ ماه حقوق نگرفته‌اند. تلاش‌های بسیاری برای تامین منابع به منظور پرداخت بدهی‌ها انجام شده است، اما هنوز نتوانسته‌ایم حقوق آن‌ها را بدهیم، بنابراین باید سیستمی به وجود آید تا تنبلی و رکود در برخی از دستگاه‌های اجرایی برطرف شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.