فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سه نفر از افرادی که یک آمر به معروف را در یکی از فروشگاه‌های منطقه مهرشهر کرج مورد ضرب و شتم قرار داده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردارعباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری در یکی از فروشگاه‌های منطقه مهرشهر کرج، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۱ فاز چهار به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یکی از شهروندان به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی توسط دو زن و یک مرد در داخل فروشگاه زنجیره‌ای، به آن‌ها محترمانه تذکر لسانی داده بود و آن ها ضمن عدم توجه به این تذکر آمر به معروف را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شده بودند.

سردار محمدیان گفت: ادامه روند تحقیقات با دستور مقام قضایی به پلیس امنیت عمومی ارجاع شد، ماموران با انجام اقدامات پلیسی هویت ضارب اصلی که جوانی حدود ۳۵ساله بود را شناسایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در کمتر ۴۸ ساعت دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

او افزود: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه درگیری بود اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ضرب و شتم آمر به معروف باهمراهی دوخانم مورد تذکراعتراف کرد.

فرمانده انتظامی البرز  با بیان این که همدستان متهم نیز در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند، گفت: پس از تکمیل تحقیقات، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.