هفته دولت و گلباران مزار شهدا در استان مرکزی

بمناسبت هفته دولت مسئولان در شهرستان‌های استان مرکزی مزار شهدا را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت جمعی از مسئولان شهرستان‌های استان مرکزی با حضور در گلزار شهدا قبور مطهر شهدا را گلباران کردند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

گلباران قبور شهدا در اراک

همزمان با هفته دولت جمعی از مسئولان استان مرکزی و شهرستان اراک با حضور در بهشت زهرای اراک و قطعه شهدا قبور مطهر شهدا را گلباران کردند و با آرمان‌های شهدا بیعتی دوباره کردند.

گلباران مزار مطهر شهدا در خنداب

بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت جمعی از مسئولین شهرستان خنداب با حضور در سر مزار مطهر ۲ شهید گمنام شهر خنداب به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهیدان و شهدای دولت را گرامی داشتند.

گلباران قبور مطهر شهدا در دلیجان

به مناسبت هفته دولت گلباران قبور مطهر شهدا با حضور مسئولان در دلیجان انجام شد.

در این مراسم معنوی کلیه مسئولین به همراه سایر مردم شهرستان با حضور در گلزار شهدا، قبور مطهر شهدا را گلباران کرده و به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کردند.

هشتم شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ بدست منافقین (سازمان مجاهدین خلق) و شهادت محمد على رجایى رئِیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت ایران در این انفجار است.

به مناسبت سالروز ترور رئِیس جمهور و نخست وزیر وقت ایران و به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، هفته منتهی به ۸ شهریور، از دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.