رضا رضایی گفت:مولفان، ناشران، مصححان و مترجمان خراسان شمالی تا ششم شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   معاون فرهنگی و رسانه‌ای  فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  گفت: با توجه به تعطیلی هفته گذشته، ونیز بنابه درخواست مکرر مولفان و ناشران محترم، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جایزه انتخاب کتاب سال استان، تا ششم شهریور ۱۴۰۰ تمدیدشد.


بیشتر بخوانید 



رضا رضایی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی، می‌توانند برای دریافت فرم ثبت نام به درگاه الکترونیکی khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

او ادامه داد: شرکت کنندگان باید دو نسخه از هر عنوان کتاب را که طی سال‌های ۹۵ لغایت ۹۹ به چاپ رسیده است را به نشانی، بجنورد، بلواراستقلال، چهارراه نگارستان، خیابان شهیدماژانی ۲، طبقه فوقانی نگارخانه، معاونت فرهنگی و اموررسانه‌ای فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان شمالی، اتاق شماره ۱۰۴ مراجعه و نسبت به تحویل کتاب‌ها اقدام کنند.

رضایی  با بیان این که این رویداد فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ نشر در جامعه، معرفی آثار فاخر مکتوب نویسندگان و ناشران و ارتقای سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی در دو بخش برگزار می‌شود، گفت: بخش موضوعی شامل آثار تالیف، ترجمه و تصحیح در موضوعات ده گانه کلیات، فلسفه و روانشناسی، دین، علوم اجتماعی؛ علوم خاص، علوم کاربردی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و کودک و نوجوان است و استان شناسی، زبان و ادبیات، گویش‌ها و خرده فرهنگ‌های استان بخش ویژه را شامل می‌شود.

او افزود : پدید آورندگان باید اهل یا ساکن استان باشند و نویسندگان غیر بومی نیز در صورتی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند که آثارشان در رابطه با استان شناسی باشد.

او افزود : آیین پایانی سومین دوره انتخاب کتاب سال استان نیمه دوم آبان امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.