رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت:بیش از هزار و ۵۰۰ راننده ناوگان حمل و نقل عمومی در سنندج علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر جمشیدنژاد  رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: فرآیند واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی  از هفته گذشته در سنندج آغاز شده است.

جمشید نژادبا بیان اینکه از آغاز طرح واکسیناسیون  بیش از هزار و ۵۰۰ نفر واکسینه شده اند افزود:روزانه فرآیند واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی شهر سنندج  شامل راننده تاکسی ها، راننده آژانس و  راننده های سرویس مدارس در حال انجام است که تاکنون قریب به ۴۰ درصد ازاین اقشار واکسن کرونا را تزریق کردند.

  او با اشاره به وضعیت قرمز سنندج واکسیناسیون رانندگان را اجباری عنوان کرد و گفت: و با توجه به دستورالعمل صادره چنانچه راننده ایی بدون عذر موجه پزشکی از تزریق واکسن کرونا امتناع کنند با محدودیت‌هایی مواجه خواهند شد و پروانه آن‌ها تمدید نخواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج  بیان کرد: اسامی رانندگان از طرف سازمان ارسال شده است و  می‌توانند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون، تزریق واکسن خود را انجام دهد.

جمشید نژاد عنوان کرد: رانندگان برای تزریق واکسن  کرونا می‌توانند به مرکز شهید بروجردی جنب ترمینال مرکزی سنندج مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.