خانم خواجه شروه خوان بوشهری که این روز‌ها خبر فوتش و سپس تکذیب آن در فضای مجازی داغ شده است، از انتشار دهندگان خبر فوتش حسابی شاکی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، چند روزی است که در فضای مجازی استان بوشهر خبری درباره فوت سهیلا خواجه شروه‌خوان بوشهری منتشر شده است که البته پس از مدتی تکذیب شد.

نکته دیگری که در این شایعه وجود داشت این بود که از او به عنوان لالایی‌خوان تیتراژ مجموعه تلویزیونی مختارنامه نام برده شده بود که این نکته هم درست نیست زیرا آن لالایی را صدیقه بحرانی دیگر شروه‌خوان بوشهری خوانده است.

سهیلا خواجه شروه‌خوان بوشهری که این روزها انتشار شایعه فوتش حسابی برایش دردسر درست کرده است، در گفت و گو با خبرنگار ما می‌گوید: عصر جمعه بیست و نهم مرداد بود که نخستین بار تلفنم زنگ خورد و به من گفتند که خبر فوتم در فضای مجازی منتشر شده است.

او ادامه می‌دهد: پس از آن تاکنون مدام هر دو تلفنم زنگ می‌خورند تا از درستی تا نادرستی این خبر مطلع شوند.

این شروه خوان بیان می‌کند: نمی‌توانم تلفن مردم را جواب ندهم، چون نگران هستند، اما واقعا از این همه پاسخ دادن به تلفن عصبی شده‌ام.

خانم خواجه تاکید می‌کند: هیچ مشکلی ندارم، در سلامت کامل و در کنار خانواده‌ام هستم. خانواده‌ام نیز در سلامت هستند.

او می‌گوید: نمی‌دانم چه کسی با چه نیتی این شایعه را منتشر کرده است. می‌خواهم به پلیس فتا بروم و شکایت کنم.

او که ۴۰ سال دارد و تا کلاس سوم دبستان درس خوانده است، از کودکی وقتی پدرش شروه می‌خواند با نوای حزین شروه آشنا شد، اما ۱۳-۱۴ سال پیش که برادرش را از دست داد به شروه‌خوانی روی آورد.

خودش هم شعر می‌گوید و از شعرهایش برای شروه استفاده می‌کند.

در همین حال محمدحسین زندویان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: صدیقه بحرانی شروه‌خوانی که لالایی‌خوان تیتراژ مجموعه تلویزیونی مختارنامه است، در قید حیات است و مشکلی برایش پیش نیامده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
باشه