فرماندار هشترود گفت: ۳۶ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با ۴۱ میلیارد تومان هزینه‌کرد طی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود گفت: سه طرح آبیاری بارانی، پرورش مرغ گوشتی، آبیاری قطره‌ای اجرا شده توسط بخش خصوصی آماده بهره برداری است و سردخانه ۵ هزار تنی هم کلنگ زنی خواهد شد.

او گفت: دیدارمسئولان شهرستان با امام جمعه، شرکت در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه دولت، تشریح و تبیین عملکرد دولت در خطبه‌های نماز جمعه از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان هشترود می‌باشد.

امینیان افتتاح و بهره برداری از عملیات سنگ فرش و جدول گذاری روستایی، افتتاح آسفالت ریزی معابر روستایی، طرح هادی، پروژه‌های گاز رسانی، آسفالت ریزی خیابان‌های سطح شهر هشترود، افتتاح پست برق هوایی روستایی و شهری را از دیگر برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

فرماندار هشترود هفته دولت را فرصت مغتنمی دانست تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز به عنوان تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند گرامی داشته شود.

امینیان گفت: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت، سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار