شمس الهی گفت:از ابتدای شروع گازرسانی به دهلران تاکنون ۱۳ هزارو ۷۱۶ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۶۲ اشتراک پذیری جدید در مناطق شهری و روستایی دهلران صورت گرفته است، گفت: از ابتدای شروع گازرسانی به دهلران تاکنون ۱۳ هزارو ۷۱۶ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

شمس اللهی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان دهلران گازدار شده است، افزود: تاکنون ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی شامل مرغداری، ذرت خشک کنی، کارخانه آسفالت، کود شیمیایی و ... گازدار شده که این مهم در راستای رفع موانع تولید انجام گردیده است.

او اظهار داشت: از ابتدای امسال تعداد ۳۰۰ علمک و یک هزار متر شبکه پلی اتیلن در اقطار مختلف نصب و اجرا شده است.

شمس الهی بر اهمیت آماده نمودن زیرساخت‌های مسکن مهر تأکید و تصریح کرد: شرکت گاز اجرای گازرسانی به واحد‌های مذکور را در اولویت کاری خود قرار داده بطوریکه تاکنون ۷ هزارو ۷۰۰ متر شبکه و ۱۰۰ علمک در مسکن مهر دهلران و یک هزارو ۴۵۰ متر شبکه و ۱۲۶ عدد علمک در شهر موسیان انجام شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه گازرسانی به واحد‌های مسکن مهر دهلران و موسیان تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان ایلام تلاش می‌کند به هر طریق ممکن به مشترکین در اقصی نقاط استان خدمات رسانی کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون حجم گاز مصرفی مناطق مختلف دهلران ۳ میلیون و ۸۳۹ هزارو ۱۳۴ متر مکعب بوده که انتظار می‌رود آحاد مختلف مردم صرفه جویی از این نعمت خدادادی را در سرلوحه کاری خود قرار دهند تا سایر هموطنان بتوانند استفاده کنند.

شمس اللهی افزود: از ابتدای امسال تاکنون میز خدمت شرکت گاز در دهلران ۵۶۲ خدمت بصورت غیرحضوری و الکترونیکی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مردم منطقه ارائه نموده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.