کارشناس فوتبال درباره لیست تیم ملی ایران برای بازی با سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره ارزیابی اش از لیست تیم ملی فوتبال برای بازی با تیم ملی سوریه اظهار کرد: لیست تیم ملی فوتبال هنوز بدون لژیونر‌ها است. اسکوچیچ سعی کرده بازیکنان خوب لیگ برتر را به تیم ملی دعوت کند تا آن‌ها به همراه لژیونر‌ها برای بازی با تیم ملی سوریه آماده شوند. یکسری بازیکن جدید به تیم ملی فوتبال دعوت شدند که با تفکرات فنی اسکوچیچ نزدیک باشند.

او ادامه داد:  تفکرات اسکوچیچ  این است که از لژیونر‌ها در ترکیب تیم ملی فوتبال استفاده کند. عابدزاده، نیازمند و بیرانوند در خط دروازه و  شجاع خلیل زاده، کنعانی زادگان و صادق محرمی در خط دفاع، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی و احمد نوراللهی در خط هافبک و جهانبخش، قلی زاده، طارمی و آزمون در خط حمله در خارج از کشور بازی می‌کنند و آن‌ها  شاکله اصلی تیم ملی فوتبال را تشکیل می‌دهند.

کارشناس فوتبال درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: سوریه مقابل تیم ملی ایران همواره باکیفیت بازی کرده است. تیم ملی سوریه قرار است بازی دوستانه قبل از دیدار با ایران انجام بدهد تا  بازیکنان با تفکرات سرمربی تیم خود آشنا شوند. بازی با سوریه استارت خوبی برای ملی پوشان کشورمان است تا با برد این بازی با روحیه بالا به مصاف حریفان بعدی خود بروند. ملی پوشان کشورمان باید بدانند که در بازی با سوریه نباید وارد حاشیه شوند و با همه توان خود به مصاف حریف خود بروند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار