حمل موتورسیکلت به همراه راننده صحنه ای عجیب را در یکی از خیابان های هند رقم زد و واکنش های متفاوتی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی  ویدئویی منتشر شده که صحنه‌ای عجیب در یکی از خیابان‌های هند را به تصویر می‌کشد. در این اتفاق عجیب یک موتورسیکلت به همراه راننده آن و در حالی که روی موتورسیکلت نشسته بود به پارکینگ پلیس منتقل شد. ظاهرا این موتورسیکلت به علت پارک در مکانی ممنوعه توسط پلیس توقیف شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی پس از آنکه پلیس هند در جریان پارک غیرقانونی یک موتورسیکلت قرار گرفت در محل حضور یافت. اما هنگامی که ماموران پلیس در حال حمل موتورسیکلت بودند راننده آن از راه رسید و روی موتورسیکلت نشست. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده ماموران پلیس را  در حال انتقال آن به پارکینگ پلیس نشان می‌دهند که راننده هم روی آن نشسته است.


بیشتر بخوانید


این اتفاق بعدازظهر روز پنجشنبه در منطقه «ناناپت» واقع در شهر پونه هند رخ داد. «راحول شریرام»، یک سخنگوی پلیس محلی هند در این باره گفت: "این موتورسیکلت در حال انتقال به پارکینگ بود که راننده آن از راه رسید و با پریدن به روی موتورسیکلت تلاش کرد مانع انتقال آن شود. ماموران پلیس از راننده خواستند تا از موتورسیکلت خود پیاده شود، اما او از انجام این کار خودداری کرد."

گفتنی است؛ پلیس هند از جریمه شدن این راننده و عذرخواهی وی از انجام این اقدام خبر داده است.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
خیلی خندیدم!!! عالی بود