قرارداد جدید با منصوریان به قیمت برکناری عباسی از هیئت مدیره و مدیرعاملی آلومینیوم تمام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بستن قرارداد جدید با منصوریان به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم اراک موجب ناراحتی مجیدی مدیرعامل شرکت ایرالکو و اقدام برای برکناری سعید عباسی و منصور قنبر زاده از هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم و جایگزینی نقی نائیجی به جای عباسی شد.

همچنین رضایی نایب رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه عباسی تمایلی به ادامه فعالیت مدیر عاملی ندارد از معرفی مدیر عامل جدید در آینده نزدیک خبرداد.

احمد مجیدی ، مدیر عامل ایرالکو در حکمی سعید عباسی را از هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک برکنار و نقی نائیجی که سال‌ها در رادیو تلوزیون استان مازندران فعالیت می‌کرده را جایگزین او کرد.

مجیدی مدیرعامل شرکت ایرالکو در جلسه دیروز با مدیران باشگاه آلومینیوم نسبت به اقدام سعید عباسی مدیرعامل باشگاه و منصور قنبر زاده در بستن قرارداد جدید با منصوریان گله و اعتراض کرد.

مجیدی گفت: پیش از این با صراحت از عباسی خواسته ام تا نام منصوریان را به دلیل نارضایتی از نتایج کسب شده از لیست گزینه‌های سرمربیگری تیم خارج کند.

پس از اعلام خبر تمدید قرارداد با منصوریان، برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه درخواست رسمی مبنی بر ثبت نکردن قرارداد در هیات فوتبال مرکزی را ارائه و اعلام کردند این هیات اجازه ایجاد تعهد برای باشگاه در قبال منصوریان را ندارد.

مصطفی رضایی نایب رئیس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک استان مرکزی هم گفت: با توجه به اینکه عباسی تمایلی به ادامه فعالیت مدیر عاملی نداشتند، مدیر عامل جدید بزودی معرفی خواهد شد.

رضایی با اشاره به اهمیت زمان برای شکل گیری کادر فنی و حضور فعال در بازار نقل و انتقالات گفت: پس از تعیین مدیرعامل در اسرع وقت سرمربی تیم معرفی می‌شود.

در لیست مدنظر اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک حدود ۷ سرمربی حضور دارند که جواد نکونام یکی از این گزینه‌هاست.

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.