رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: نهمین پایگاه تجمیعی ویژه واکسیناسیون بیماران خاص در این حوزه آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به هشتمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا پیش از این در درمانگاه امام علی (ع) در ملاشیه این شهر راه‌اندازی شده بود، گفت: نهمین پایگاه تجمیعی ویژه واکسیناسیون بیماران خاص، در محل سالن بانک ملی نبش خیابان ۱۵ شرقی کیان آباد آغاز به کار کرد.

او افزود: حوزه غرب اهواز بیش از ۶۴۱ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده و با توجه به اینکه گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا در حال افزایش است، به تعداد پایگاه‌های تجمیعی بیشتری برای این امر نیاز داریم.

احمدی بلوطکی با بیان اینکه سامانه salamat.gov.ir برای این افراد باز بوده و می‌توانند در سامانه مذکور ثبت نام کنند، تصریح کرد: این افراد با توجه به زمان و مکان تعیین شده در پیامک ارسالی، برای دریافت واکسن کووید -۱۹ مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز  با اشاره به در دست داشتن مدارک هویتی برای دریافت واکسن کرونا الزامی است، گفت: پیش از این فهرست بیماری‌های خاص که به آنان واکسن تعلق می‌گیرد، در سایت مرکز بهداشت غرب اهواز به آدرس hn-wah.ajums.ac.ir بارگزاری شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.