شبکه دیتای adsl خانگی در مرکز تلفن شهرستان رامهرمز با ارتقاء شبکه دیتابربسترفیبرنوری به روز و عملیات فنی برای افزایش ظرفیت، توسعه یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شبکه دیتای adsl خانگی در مرکز تلفن شهرستان رامهرمز با ارتقا شبکه دیتا بر بستر فیبرنوری به روز و عملیات فنی برای افزایش ظرفیت، توسعه یافت.

او افزود: با توجه به نیاز روز افزون مردم به شبکه دیتا جهت استفاده از برنامه‌های آموزش مجازی و انجام کار‌ها بر بستر اینترنت، عملیات توسعه شبکه دیتای کافو‌های نوری در مرکز تلفن شهرستان رامهرمز در دستور کار کارشناسان فنی مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

فلاح زاده بیان کرد: عملیات توسعه شبکه دیتای کافو‌های نوری در مرکز تلفن شهرستان رامهرمز با تلاش کارشناسان متخصص دیتای مخابرات منطقه خوزستان و با نصب تجهیزات بر بستر شبکه دیتا به روز و پیشرفته افزایش ظرفیت در این مرکز انجام شد و مشترکان بیشتری می‌توانند از خدمات اینترنت خانگی استفاده کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: با بهینه سازی این تجهیزات به شبکه دیتا و توسعه آن در مناطق مختلف، میزان پوشش این شبکه توسعه مناسبی پیدا کرد که این امر به عنوان یک زیرساخت ارتباطی جدید و کارآمد تأثیر زیادی در ارتقای کیفیت ارتباطات به منظور ارائه خدمات مطلوب در سطح شهرستان رامهرمزدارد.

گفتنی است مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام اینترنت adsl خانگی با بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اقدام کنند و از خدمات اینترنت بر بستر باند پهن تلفن ثابت بهره ببرند و هرگونه خرابی را در سامانه ۲۰۱۱۷ ثبت و اعلام نمایند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.