به مناسبت روز پزشک از پزشکان نمونه آذربایجان شرقی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از پزشکان کارنامه پزشکان و کادر درمان استان را در ایام کرونا ارزشمند دانست و گفت: امروز همه ما سلامت خود را مدیون ایثار و از جان گذشتگی پزشکانی هستیم که بدون هیچ منتی آنچه در توان داشتند برای حفظ سلامتی بیماران کرونایی در طبق اخلاص گذاشتند.

پور محمدی افزود: قدر شناسی از پزشکان کوچکترین کاری است که از دستمان بر می‌آید.

او ادامه داد: جان انسان‌ها مهمترین دارایی آن‌ها است که سلامت خود را به دست پزشکان می‌سپارند لذا کادر درمان و پزشکان با وجدان کاری بزرگترین خدمت را به جامعه بشری می‌کنند که این از ارزش بالایی برخوردار است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در این ایام و دوران اپیدمی کرونا   قدر و منزلت این قشر از جامعه بیشتر نمایان شد.

صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در استان آذربایجان شرقی ۱۴ شهید حوزه سلامت داریم که ۶ نفر آن‌ها از پزشکان استان است.

او افزود: پزشکان ما از روز اول شیوع کرونا ایثار کرده و در این میدان قدم برداشتند و شهادت تعدادی از این عزیزان نشان از این دارد که برای حفظ سلامت شهروندان و بیماران خود چقدر تلاش کردند.

او با اشاره به اینکه کرامت پزشکی باید توسط خود پزشکان حفظ شود گفت: راستی در گفتار و درستی در کردار از وظایف پزشکان در شغل خودشان است.

صومی در مورد وضعیت بیماری کرونا در استان هم گفت: خوشبختانه شیب کرونا در استان ما کند است و این پیامش این است که شیب تند را به احتمال زیاد نداشته باشیم.

در پایان از پزشکان تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.