ملی پوش فوتسال در آستانه مسابقات جام جهانی تصمیم گرفت دیگر برای تیم ملی بازی نکند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان تا ۲۰ روز دیگر باید در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ حاضر شود. ملی پوشان کشورمان این روز‌ها خودشان را برای حضور در این تورنمنت مهم آماده می‌کنند. کادر فنی تیم ملی فوتسال هم با انتخاب بازیکنان مورد نظر درصدد آن است تا بهترین نتیجه را در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کند.

در این بین برخی از بازیکنان ملی پوش فوتسال کشورمان هستند که از عملکرد کادر فنی دلخور بوده و گاهی اوقات با اظهاراتی موجب بر هم زدن تمرکز بازیکنان و اعضای کادر فنی می شوند.

یکی از این بازیکنان قدرت بهادری است که بار‌ها به دلیل دعوت نشدن به اردوی تیم ملی انتقاد داشته است. این بازیکن امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد تا کادر فنی فعلی حضور داشته باشد، هیچ موقع برای تیم ملی فوتسال ایران بازی نخواهد کرد.

ظاهرا مشکل قدرت بهادری با ناظم الشریعه نیست، بلکه او با یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی دچار اختلاف شدیدی شده است. بهادری سال گذشته به تورنمنت ۳ جانبه مشهد دعوت شد و در آن رقابت‌ها برای تیم ملی به میدان رفت. پس از حواشی، ناظم الشریعه تصمیم گرفت او را به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی دعوت نکند.


بیشتر بخوانید


نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی و در ۳ شهر ویلنیوس، کاوناس و کلایپدا برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در این بازی‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانیتن، صربستان و آمریکا همگروه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار