سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ۴۸طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در هفته دولت امسال در این شهرستان مورد بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حشمت رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب هفته دولت را فرصتی برای تبیین زحمات دولتمردان و خدمات صورت گرفته و یا در حال انجام که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، بیان کرد.

او گفت : بهترین مردمان دنیا در جای جای ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند و نوکری به این مردم برای خدمتگزاران آن‌ها افتخار است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب افزود: مهمترین طرح‌های هفته دولت امسال که کلنگ زنی و افتتاح می‌شوند شامل گازرسانی به ۱۰ روستای دهستان حومه، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ روستای دهستان چله و ویژنان، ۲۰ طرح خدمات عمران روستایی دهیاری ها، ۲طرح کشاورزی، سه طرح توسعه آبرسانی و ۶ طرح گازرسانی به واحد‌های صنعتی و تولیدی با اعتبار ۲۲۹ میلیارد ریال است.

رضایی ادامه داد: عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا و ادای احترام به شهدای کارمند از دیگر برنامه‌های شهرستان طی هفته دولت است.

بهره برداری از ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی در ثلاث باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) ۱۸ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار ۲۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

یدالله شکری افزود: در بخش بهداشت و درمان مرکز خدمات جامع سلامت روستایی نگره به همراه ۲ واحد پانسیون پزشکان و تکمیل پایگاه فوریت‌های پزشکی شیخ صله با اعتبار ۵۱ ریال در این هفته افتتاح خواهد شد.

او ادامه داد: افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای شیخ صله، مدرسه خیریه ساز یک کلاسه روستای بستان آباد، گازرسانی به چهار روستا و سه واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار بیش از ۵۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شهرستان ثلاث باباجانی است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: احداث ۲ پروزه سنگی ملاتی آبخیزداری روستای انجیربوس، اححاث دو دهنه پل در مسیر عشایر کاک حسن و سه دهنه در مسیر عشایر قره ژاله و سیلوی غلات نیز در این ایام مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شکری با بیان اینکه پرژه لکه گیری و روکش آسفالت محور تازه آباد - شیخ صله به طول شش کیلومتر افتتاح خواهد شد، گفت: یک پروژه عمران شهری در تازه آباد، چهار پروژه عمران شهری در ازگله و یک واحد مسکن مددجوی کمیته امداد در روستای زمکان نیز افتتاح می‌شود.

بهره برداری از ۳۲ پروژه عمرانی در جوانرود

فرماندار جوانرود گفت: ۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰۴ میلیارد ریال در بخش‌های عمران شهری و روستایی، گازرسانی، مخابراتی، طرح هادی، گردشگری، کشاورزی، اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

رستگار یوسفی به ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان اشاره کرد و افزود: احداث چنین مجتمع‌هایی موجب رونق گردشگری، اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه خواهدشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جوانرود گفت: مجتمع اقامتی، پذیرایی جوانرود در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۱۰ مترمربع در ۲ طبقه احداث شده است.

سیروس بهرامی افزود: این مجموعه با ۱۰ اتاق ظرفیت اقامتی برای ۴۰ نفر دارد.

او ادامه داد: با بهره برداری از این مجتمع اقامتی، پذیرایی زمینه اشتغال مستقیم برای پنج نفر و غیر مستقیم برای ۱۰ نفر فراهم شده است.

 او گفت: برای راه اندازی این مجتمع ۴۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.