به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ، هفتمین چمن مصنوعی مینی فوتبال بخش مرکزی نیکشهر در روستای ملوران به بهره برداری رسید.

 محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت : به منظور ارتقاء شاخص های ورزشی و بهره مندی جوانان و ورزشکاران از فضای ورزشی مناسب هفتمین زمین چمن مصنوعی بخش مرکزی نیکشهر به مناسبت هفته دولت افتتاح شد .

او گفت : این فضای ورزشی که زیر سازی آن سال ۹۸ انجام شده است با مشارکت مالی دهیاری روستای ملوران و اداره کل ورزش و جوانان استان آماده شده است.

بخشدار مرکزی نیکشهر افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه ورزشی ۱۱۰ میلیون تومان هزینه زیر سازی از منابع مالی دهیاری و ۵۱۰ میلیون تومان هزینه چمن از طرف اداره کل ورزش و جوانان بوده است .

بلوچ زهی بیان کرد : زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ملوران با ۸۰۰ متر مربع زیر بنا دارای دو سکّو برای تماشاگران و یک سکّوی اهدای جام می باشد.

محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر گفت: در چند سال اخیر علاوه بر بهره برداری از زمین های چمن مصنوعی تعدادی خانه ورزش روستایی در مناطق مختلف بخش مرکزی نیکشهر راه اندازی شده است.

وی ضمن قدر دانی از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت : با پیگیری های انجام شده وضعیت سرانه فضای ورزشی در بخش مرکزی نیکشهر رو به رشد است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

او گفت : با افتتاح این پروژه ورزشی تعداد ۴ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر از آن بهره مند خواهند شد.

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ملوران مزین به نام "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" می باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار