فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اولویت اول کارمندان هماهنگی و انسجام و تلاش برای مشکل گشایی از مردم است، فرهنگ بسیج تلاش همه جانبه و گره‌گشایی از مشکل مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد شفائی  فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  در همایش قشر بسیج کارمندی و شهدای کارمند که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شدگفت: مسئولان و دلسوزان نظام مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کرده اند و امروز نوبت است که به وظیفه خود عمل کنیم.

سردار احمد شفائی افزود: مدیران انقلابی از پیشتازان بسیج هستند اولویت اول در کار هماهنگی و انسجام و تلاش جهت مشکل گشایی از مردم است، فرهنگ بسیج تلاش همه جانبه صداقت و صفا و توکل بر خدا و گره گشایی از مشکل مردم است.

وی ادامه داد: کارمندان بسیجی با نگاه انقلابی می توانند اتفاقات بزرگی را رقم زنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان با اشاره به وجود ۱۴۲ شهید کارمند سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بسیج کارمندان به ارتقاء بینش سیاسی افراد و ارتقا شغلی و همچنین زندگی اسلامی کارکنان پرداخت، در این راستا و برای تحقق این موارد برنامه‌های متعددی نشست‌های مختلفی برگزار شد.

علی بیک نژاد افزود: در طول سال گذشته یادواره های متعدد انجام شده کارگاه سواد رسانه، سبک زندگی اسلامی، در راستای تقویت این راهبرد در سراسر استان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: کارمندان در دوران کرونا مجری خیلی از اقدامات انجام شده بودند، مشارکت در ضدعفونی ادارات و اماکن عمومی، ایستگاه‌های قطار و تاکسی و شرکت در رزمایش کمک مومنان کارمندان، از جمله فعالیت ها بوده است،

بیک نژاد گفت: میزهای خدمت جهادی و میزهای سلامت یار نیز ازسال گذشته اجرا شده است.

مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی استان تعداد ۱۷۷هزار و ۳۹۸خانوار تحت حمایت دارد که ۴۷۱هزار و ۲۰۷نفر کار خدمت رسانی به این افراد را در سطح استان انجام میدهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار