رییس شرکت گاز سقز گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۱۲ پروژه گازرسانی با سرمایه‌گذاری ۳۶ میلیارد ریال در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،شاهو خندانی رییس شرکت گاز سقز اظهار داشت: ۱۲ پروژه گازرسانی شامل گازرسانی به هفت روستا و پنج واحد صنعتی  با سرمایه‌گذاری ۳۶ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان سقز به بهره‌برداری می‌رسد.

خندانی اضافه کرد: همچنین در این هفته هشت پروژه گازرسانی با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود که این طرح ها شامل پنج روستا و سه پروژه ساختمانی است که در این هفته تحویل خواهد شد.

او به گازرسانی به روستاهای شهرستان سقز اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت هفته دولت، در مجموع ۲۰ طرح با ۶۴ میلیارد ریال هزینه در سقز افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

رییس شرکت گاز سقز  ادامه داد: ۲۲۷ روستای این شهرستان از گاز طبیعی برخوردارند که تعداد آنها به ۲۳۴ روستا افزایش خواهد یافت و روستاهای باقی مانده تا پایان سال ۱۴۰۰ گازرسانی می شوند.

خندانی افزود: ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای شهرستان سقز ٩٢ درصد است که با اتمام طرحهای گازرسانی ۱۴۰۰، ضریب نفوذ به ٩٥ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گازرسانی ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.