میدانشاهی گفت: همزمان با هفته دولت هشت روستای دیگر استان یزد، با قابلیت نصب ۲۸۸ علمک به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: برای بهره مندی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از نعمت گاز طبیعی، همزمان با هفته دولت پنج پروژه گازرسانی به بهره برداری می‌رسد که طی آن ۸ روستای دیگر استان با قابلیت نصب ۲۸۸ علمک به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شوند.

او با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع به عنوان بخش دیگری از پروژه‌های اولویت دار که نقش موثری در توسعه و آبادانی استان ایفا می‌کند، افزود: گازرسانی به ۱۶۱ واحد صنعتی جزء و عمده در سطح استان از مهمترین اقدامات شرکت گاز استان یزد در این خصوص است که موجب جایگزینی ۳۴ هزار متر مکعب بر ساعت گاز طبیعی در بخش صنعت می‌شود.

او به بهره برداری و کلنگ زنی ۱۶۹ پروژه گازرسانی در استان یزد همزمان با هفته دولت اشاره کرد و گفت: اهمیت گاز طبیعی به عنوان یک زیرساخت مهم و تأثیر گذار تحول بزرگی در استان صنعتی یزد در پی دارد.

میدانشاهی ادامه داد: علاوه بر بهره برداری از پروژه‌های مذکور، در هفته دولت سال جاری شاهد آغاز عملیات اجرایی خط انتقال محور کمربندی غربی یزد شامل اجرای ۱۳ کیلومتر خط انتقال ۳۰ اینج هستیم که ظرفیت گازرسانی استان را به دو برابر افزایش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در پایان به احداث ساختمان عملیاتی و پست امداد شهرستان مروست به مساحت ۴۳۵ متر مربع و احداث ساختمان عملیاتی و پست امداد شهرستان شاهدیه به مساحت ۳۵۱ متر مربع اشاره کرد و تصریح نمود: این اقدام ارزنده به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و تکریم کارکنان صورت می‌پذیرد تا بتوانیم خدمات را با کیفیت و سرعت بالاتر و در فضایی مناسب به مراجعین ارائه دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.