صفری گفت: از زمان آغاز پویش اطعام حسینی تاکنون بیش از ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در قالب تهیه وتوزیع غذای گرم، بسته‌های معیشتی وبسته‌های بهداشتی جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:از زمان آغاز اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در استان زنجان بیش از ۱۶۲ هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری طبخ و بین خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت استان زنجان  توزیع شده است.

او از توزیع بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان در استان  زنجان خبر داد و گفت: تمامی مراحل تهیه بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان  با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی  انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اینکه این پویش تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: از ابتدای پویش اطعام واحسان حسینی تاکنون بیش از ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری فعال استان زنجان جمع آوری شده است و این نهاد آمادگی دارد تا نذورات خیران و نیکوکاران را به نیت بانیان برای خانواده‌های نیازمند، ایتام و سالمندان هزینه کند.

صفری از آمادگی دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات هم استانی‌های زنجانی در بین نیازمندان خبرداد و ادامه داد: خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶، کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد بانک ملی در این طرح که تا پایان ماه صفر ادامه دارد مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.