استاندار همدان و مدیران استان درسومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای همدان با نثار گل با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان به همراه معاونان استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی روز پنج شنبه و همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای همدان و قرائت فاتحه و نثار گل با به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ادای احترام و با آرمان‌های والای شهدا تجدید پیمان کردند.

استاندار همدان در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت و انقلاب اسلامی، گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است، دو شهید بزرگواری که تجلی راستین و اسوه‌های خدمتگزاری خالصانه و بی منت به مردم هستند.

سیدسعید شاهرخی افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه‌های حسنه ساده زیستی، خدمتگزاری صادقانه، مدیریت جهادی، ولایت مداری، مردم باوری و مردم سالاری هستند.

او اظهار داشت: حرکت در مسیر روشن شهدای گرانقدر دولت، باید نقشه راه همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باشد که این مسیر، خط خدمت صادقانه و عزت و سرفرازی است.

استاندار همدان تصریح کرد: شناخت سیره و مرام شهیدان و حرکت در مسیر آن‌ها عامل موثری برای تلاش مضاعف مسئولان در رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.

شاهرخی با اشاره به این‌که شهیدان رجایی و باهنر زندگی خود را وقف خدمت و رفع نیاز‌های مردم کردند، ادامه داد: تبیین ابعاد مختلف زندگی و سیره عملی این ۲ شهید وظیفه ملی و انقلابی محسوب می‌شود.

او با اشاره به اقدامات و خدمتگذاری مسئولان عنوان کرد: هفته دولت فرصتی است که عملکرد خدمتگزاران دولت برای مردم بیان شود.

استاندار همدان تاکید کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که دستگاه‌های مختلف به بیان عملکرد خود بپردازندچرا که ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت‌ها از تلاش‌های دشمنان انقلاب است.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار