در مراسمی سرهنگ غلامحسین نوروزی و سرهنگ دوم احمدوند به ترتیب به عنوان جانشین و رئیس جدید پلیس امنیت اقتصادی ملایر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آئین تکریم و معارفه جانشین انتظامی شهرستان ملایر و رئیس پلیس امنیت اقتصادی با حضور فرمانده انتظامی ملایر، رئیس عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و معاونت‌ها و روسای پلیس‌های تخصصی انتظامی شهرستان برگزار شد.

با حکم سردار فرمانده انتظامی استان، سرهنگ «غلامحسین نوروزی» به عنوان جانشین جدید انتظامی ملایر و سرهنگ دوم احمدوند به مسئولیت رئیس پلیس اقتصادی شهرستان ملایر منصوب شدند.

فرمانده انتظامی ملایر پنجشنبه ۴ شهریور ماه، با گرامیداشت هفته دولت در این آئین بیان کرد: سنت حسنه‌ای که مورد توجه است، تقدیر از کسانی است که در جایگاه‌های مختلف تلاش کرده و اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند؛ همچنین معرفی فرد دیگری است که برای ایفای نقش و مسئولیت جدید معارفه می‌شود.

سرهنگ محمد باقر سلگی با تقدیر زحمات سرهنگ "جعفری " جانشین قبلی انتظامی ملایر، به حساسیت و اهمیت شغل پلیس اشاره و اظهارکرد: ارزش واقعی، در داشتن نگاه خدمت به مردم است.

او ادامه داد: برقراری امنیت اجتماعی پایدار مرهون مشارکت‌های مردمی و همکاری و تعامل تنگاتنگ دستگاه‌های دولتی، امدادی و تلاش‌های صادقانه کارکنان نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به وضعیت مناسب امنیت در سطح شهرستان یادآوری کرد: به توفیقات به‌دست آمده، بسنده نمی‌کنیم و همواره به اولویت‌های اصلی پلیس ملایر شامل رصد و مهار آسیب‌های اجتماعی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توجه به کانون‌های تهدید و آسیب برای مردم قدر شناس این خطه شهید پرور و توسعه اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با تهدیدات مبتلا به در حوزه نظم و امنیت جامعه توجه و تمرکز داریم.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار