همزمان با دومین روز از هفته دولت، طرح ورزشی سالن چند منظوره ورزشی با ۴۰ میلیارد ریال هزینه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  همزمان با دومین روز از هفته دولت سالن چند منظوره ورزشی با ۴۰ میلیارد ریال هزینه در روستای اگریقاش با حضور پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مهاباد و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان در حاشیه این افتتاح گفت: سالن ورزشی چند منظوره روستای "اگریقاش" در زمینی به مساحت هزار و ۸۰ متر مربع در این روستا احداث و تحویل ورزشکاران این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: این سالن ورزشی برای ورزش‌های توپی همچون فوتسال، والیبال و بسکتبال طراحی شده که برای احداث آن بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل آورده شخصی سرمایه گذار هزینه شده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: این سالن ورزشی چند منظوره به نام زنده یاد "سیاوش بهاردوست" ورزشکار با اخلاق مهابادی و عضو تیم ملی بوکس نام گذاری شده که در سال ۱۳۹۷ به علت سانحه رانندگی درگذشت.

مصطفی پور با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته سرانه فضای ورزشی مهاباد ۲ برابر شده است، اضافه کرد: امیدواریم با فراهم کردن زیربنا‌های ورزشی قهرمانان ملی پوش از این دیار به تیم‌های ملی معرفی و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.