فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: ساخت و تجهیز شناور ۱۱۳ هزار تنی افراماکس تا پایان امسال در شرکت صدرای بوشهر به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در سفر به بوشهر از توانمندی‌های شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) بازدید کرد و روند ساخت شناور ۱۱۳ هزار تنی افراماکس را بررسی کرد.

او در جریان این بازدید بیان کرد: با تکمیل ساخت و نصب تجهیزات، این شناور تا پایان امسال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا افزود: شرکت صدرا پارسال نیز یک فروند شناور افراماکس را در کلاس استاندارد‌های جهانی ساخت و تحویل کارفرما داد که هم اکنون عملیاتی شده است.

هوش السادات با اشاره به تنوع فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، ادامه داد: این قرارگاه در زمینه‌های گوناگون از جمله صنایع دریایی، حمل و نقل، و نفت و گاز فعالیت دارد که می‌تواند در توسعه کشور اثرگذار باشد.

او همچنین عنوان کرد: ساخت سکو‌های میدان نفتی رشادت در شرکت صدرای بوشهر عملیاتی می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، ساخت، نصب و راه‌اندازی ۱۰ سکوی پارس جنوبی را به صورت همزمان از جمله توانمندی‌های این شرکت برشمرد و گفت: اکنون اقتصاد‌های بزرگ دنیا دریاپایه هستند و صدرا با داشتن توانمندی‌های فراوان در حوزه دریا می‌تواند نقش موثری در اشتغال آفرینی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


هوش السادات تاکید کرد: هم اکنون بیش از هزار نفر در مجموعه شرکت صدرای بوشهر کار می‌کنند که با فعال سازی دوباره طرح‌ها می‌توان اشتغالزایی را به ۱۰ هزار نفر هم رساند.

او عنوان کرد: در حوزه حمایت از تولید داخل و استفاده از دانش ایرانی، باید طرح‌های جدیدی برای صدرا در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.