رستم زاد با بیان اینکه اجتماعات مهم‌ترین راه انتشار ویروس کرونا در جامعه است ، گفت: ستاد‌های شهرستانی از تجمع در آرامستان‌ها با جدیت ممانعت به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جهانگیر رستم زاد ، معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: ستاد‌های شهرستانی از تجمع در آرامستان‌ها با جدیت ممانعت کنند چرا که اجتماعات مهم‌ترین راه انتشار ویروس کرونا در جامعه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام، ادامه داد: افزایش اماکن تزریق واکسیناسیون در سراسر استان با توجه به کاهش سن جمعیت و احتمال واکسیناسیون عمومی، یک ضرورت اولویت دار است.

رستم زاد بر لزوم تعطیلی باشگاه‌های زیرزمینی تاکید کرد و افزود: برخی اماکن نظیر باشگاه‌های ورزشی زیرزمینی فاقد تهویه، آموزشگاه‌ها و صنوف غیرضرور برخلاف مصوبه‌های ستاد کرونا همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند که باید فرمانداران شهرستان‌ها و روسای اتحادیه‌های مربوطه با این واحد‌های متخلف برخورد کنند.

او بیان کرد: در راستای پرهیز از هرگونه ازدحام و تجمع و از طرفی نظر به پیشنهاد کمیته اطلاع‌رسانی، مقرر شد پلیس فتا با همکاری کمیته اطلاع‌رسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به احصاء مدیران کانال‌هایی که اعضا و مخاطبان بالایی دارند نسبت به عدم چاپ زمان ترحیم، تدفین و عدم اطلاع رسانی اقدام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.