دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر گفت: با بستری شدن ۱۵۵ بیمار جدید، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان به ۷۴۵ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان را در زمان کنونی، ۷۴۵ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۵ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۱ نفر به کرونا قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۶۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه  در حال درمان هستند، ادامه داد: ۲۸ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه امروز ۹ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید، بیان کرد: جانباختگان جدید ۵ مرد ۷۸، ۷۵، ۷۲ و ۵۹ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، فشارخون و دیابت، HTN، یک مرد ۷۱ ساله بدون بیماری زمینه‌ای و ۴ زن ۶۴، ۶۰، ۵۰ و ۴۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مزمن کلیوی، فشارخون و دیابت هستند.


بیشتر بخوانید


کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۵۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۱۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۹ هزار و ۷۰۰ نفر در استان بوشهر به این ویروس دچار شده و هزار و ۷۷۲ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.