بهره‌برداری و اجرای ۲۹۰ میلیارد تومان طرح در کنگان آغاز شد

بهره‌برداری و اجرای ۲۹۰ میلیارد تومان طرح در سومین روز از هفته دولت در شهرستان کنگان شروع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در برنامه افتتاح یا آغاز اجرای طرح‌های شهرستان کنگان به‌صورت ارتباط تصویری بیان کرد: در مجموع در هفته دولت با سرمایه‌گذاری ۲۹۰ میلیارد تومان طرح‌های این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

او، افتتاح هتل مجموعه پتروشیمی و بوم‌گردی، تحویل ۱۰ واحد مسکونی مددجویی و آغاز ساخت مرکز جامع سلامت در بنک را از جمله این طرح‌ها اعلام کرد.

استاندار بوشهر همچنین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان نماد دولتمردان خدمتگزار، افزود: دولت جدید از امروز با رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و امید است منشاء خیر و برکت باشد و مشکلات جامعه کاهش یابد.

گراوند همدلی و هم‌افزایی را زمینه توسعه شتابان و تسریع در ارائه خدمات دانست و ادامه داد: در سال‌های اخیر با وجود مشکلات، فعالیت‌های خوبی در این استان صورت گرفت که این امر با همدلی، وحدت و هم‌افزایی به‌عنوان مهمترین سرمایه محقق شد.

او توجه به محرومان را یکی از این فعالیت‌ها دانست و عنوان کرد: با وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، از خدمات‌رسانی به نیازمندان غفلت نشد که ساخت و تحویل مسکن مددجویی از آن جمله است؛ رویدادی که شیرینی آن مهمتر از طرح‌های بزرگ اقتصادی  است.


بیشتر بخوانید


استاندار بوشهر گفت: در گام نخست با انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه هزار واحد مسکونی در استان بوشهر تحویل مددجویان کمیته امداد شد و در گام دوم هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر ساخته و تحویل می‌شود.

گراوند افزود: همزمان با هفته دولت ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر واگذار می‌شود.

او حوزه گردشگری را از ظرفیت‌های مهم استان دانست و ادامه داد: ساحل خلیج‌فارس، ساختمان‌ها، بناهای تاریخی و دیگر قابلیت‌ها، ظرفیت مهمی در عرصه گردشگری در استان بوشهر را فراهم کرده و در این زمینه زیرساخت‌های قابل توجهی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.