آمادگی برای بستری ۲ هزار بیمار کرونایی در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در ارتباط تصویری با وزیر کشور گفت : آمادگی لازم برای بستری بیماران کرونایی در استان کرمانشاه تا ۲ هزار تخت فراهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ارتباط تصویری وزیر کشور با استانداران گفت: در اسفندماه سال ۹۸ نقشه راه مبارزه با کرونا با همکاری سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و صدا وسیما تهیه و همه نیاز‌های مقابله با کرونا لحاظ شد

او افزود: هم اکنون هزار و ۴۳۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند و در صورت وخیم‌تر شدن اوضاع تا ۲ هزار تخت برای بستری در مراکز درمانی استان وجود دارد.

بازوند بیان داشت: روز گذشته هم یک بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیار فوق تخصصی سپاه در کرمانشاه افتتاح شدکه کمک بسیار خوبی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی است.

او با اشاره به اینکه در پیک پنجم شمار فوتی‌های ناشی از کرونا بطور میانگین روزانه ۸ نفراست ادامه داد: در استان قابلیت انجام ۵۰ هزار دز واکسن در روز وجود دارد و کمبود واکسن یکی از مشکلات موجود است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود ۳۷۰ کیلومتر مرز در استان کرمانشاه اظهار داشت: پنج مرز بصورت ویژه در استان فعال اند و روزانه هزار و ۳۰۰ تا هزار و ۳۵۰ کامیون انواع کالا از طریق این مرز‌ها صادر می‌شود.

بازوند  به رشد ۶ درصدی صادرات کالا‌های غیرنفتی در پنج ماهه امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: در صادرات نفت و گاز هم ۴۶۷ درصد رشد داشته ایم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.