رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جایگاه مهمی در تربیت نیرو‌های متعهد و با ایمان در کشور دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اسفندیار امیریان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان اظهار داشت: فلسفه اصلی راه اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترغیب جوانان به مساجد است.

او افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حمایت‌های قابل توجه، زمینه ساز تربیت و قدرتمند کردن جوانان در عرصه فرهنگی و هنری به عنوان آینده سازان کشور می‌شود.


بیشتر بخوانید


امیریان اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری جایگاه مهمی در جذب جوانان به مساجد و تربیت نیرو‌های متعهد و با ایمان در کشور دارند.

او با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر کانون‌های فهما در عرصه فرهنگ و هنر توسط بچه‌های انقلابی، مؤمن و متعهد در مساجد اظهار داشت: کشف استعداد‌ها و توانمندی‌های بچه‌های مسجد در عرصه فرهنگی و هنری یکی از رویکرد‌های ستاد «فهما» است.

امیریان تصریح کرد: این کانون‌ها به منظور احیای نقش فرهنگی و هنری مساجد و جذب نیرو‌های نوجوان و جوان به مسجد صورت گرفته است و مهمترین اولویت و هدف کانون‌های فهمای شهرستان فارسان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است.

او گفت: افزایش معنویت در جوانان و ارتباط مستمر با مساجد و مراکز فرهنگی می‌تواند این قشر را از آسیب‌های جنگ نرم مصون دارد.

امیریان ادامه داد: مسجد به عنوان اصلی‌ترین پایگاه اسلامی نقش مهمی در تربیت، آموزش و ایجاد نزدیکی بین اعضای خود که مسلمانان هستند، دارد پایگاهی که همواره در روایات از آن به بزرگی یاد شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار