۱۷ برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت هفته دولت در بخش‌های مختلف شبکه فارس پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صداوسیمای فارس در هفته دولت برنامه‌های مختلفی را از دوم تا هشتم شهریور در نظر گرفته استدر همین راستا ۱۷ برنامه رادیویی و تلویزیونی به مناسبت هفته دولت در بخش‌های مختلف شبکه فارس پخش می‌شود.

معاون سیمای مرکز فارس گفت: ویژه برنامه «راه رجا» هر شب ساعت ۲۱:۱۵ با حضور یکی از مسئولان دستگاه‌های استان بصورت زنده از سیمای فارس پخش می‌شود. این برنامه به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان فارس می‌پردازد.

علیرضا باغبانمنش گفت: برنامه «نگاه روز» با دعوت از مسئولان استان فارس برای تشریح عملکرد‌ها در حوزه‌های مختلف هر روز ساعت ۱۳ بصورت زنده از سیمای فارس پخش می‌شود.

او گفت: در برنامه‌های روزانه «کاشانه مهر» و «صبح پارسی» هم که به ترتیب ساعت ۱۰ و ۸ بصورت زنده روی آنتن می‌رود به صورت ویژه به برنامه‌های هفته دولت می‌پردازد.

معاون سیمای شبکه فارس گفت: ویژه برنامه «شهیدان رجایی و باهنر» پنجشنبه ۴ شهریور و جمعه ۵ شهریور ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود.

باغبانمنش گفت: میان برنامه‌های «خرده روایات»، «نورهدایت» مربوط به سخنان رهبر انقلاب، و سرود و موشن گرافیک از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در هفته دولت است.

او گفت: برنامه‌های «سوگند استوار» با موضوع پیشرفت‌های پزشکی، «مسیر سبز» با موضوع پیشرفت‌های کشاورزی، «کسی به قطار ایستاده سنگ نمی‌زند» در خصوص پیشرفت‌های استان در حوزه راه و راه آهن از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در هفته دولت است.

معاون صدای مرکز فارس هم گفت: برنامه‌های «سلام کاکو» ساعت ۷ صبح و «پسین دلگشا» ساعت ۱۸ هر روز بصورت زنده در هفته دولت به بررسی دستاورد‌ها و عملکرد دولت در استان فارس می‌پردازد.

یاسر جمالی افزود: برنامه «گفتگو» هم با دعوت از مسئولان ارشد استان دوشنبه ۸ شهریور ساعت ۱۳:۱۵ بصورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود و عملکرد دولت در استان فارس را بررسی می‌کند.

او گفت: برنامه‌های «امانت الهی» و «کارگشا» هم از دیگر برنامه‌های رادیو فارس در هفته دولت است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر صدا و سیمای مرکز فارس نیز با بیان اهمیت اطلاع رسانی دستاورد‌ها و طرح‌های موفق و قابل افتتاح دستگاه‌های مختلف استان گفت: پوشش مراسم، دستاورد‌ها و افتتاح طرح‌های ملی و استانی و دیگر اخبار مربوط به هفته دولت در دستور کار قرار دارد.

علی خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای فارس هم با بیان اینکه فضای مجازی شبکه فارس قابلیت دسترسی بسیار بالایی را برای مخاطبان این شبکه فراهم کرده گفت: تقطیع و انتشار برنامه‌های مختلف صدا و سیمای فارس که با حضور مدیران ادارات در هفته دولت روی آنتن شبکه فارس می‌رود، تولید و انتشار عکس نوشته، استوری موشن و پادکست از مهمترین اقدامات فضای مجازی شبکه فارس است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.