سرپرست شهرداری کرمان :

کرمان باید در شأن پایتخت جبهه مقاومت جهان ساخته شود

سرپرست شهرداری کرمان، بر تلاش برای ساختن شهری در شأن پایتخت جبهه مقاومت جهان با توجه به وجود مرقدمطهر شهید سپهبد سلیمانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن پوراسماعیلی در شورای مدیران شهرداری، با بیان اینکه کرمان، با وجود مرقد مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، پایتخت جبهه مقاومت در جهان محسوب می‌شود، گفت: بنابراین، باید فراتر از یک کلان‌شهر معمولی به شهر کرمان نگاه کرد و این شهر را در شأن و جایگاه نامش ساخت.

او افزود: اعتقاد دارم هر کس که شهردار کرمان می‌شود، باید با این نگاه که کرمان یک شهر معمولی نیست؛ بلکه شهری جهانی است که نگاه تمام دنیا را به خود جلب کرده است، اقدامات را پیش ببرد.

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به جایگاه خاص سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در ایران و جهان بیان کرد: کرمان به‌واسطه سردار دل‌ها، در ایران و جهان جایگاه ویژه‌ای دارد؛ بنابراین، باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که با توسعه پایدار و همه‌جانبه کلان‌شهر کرمان، این شهر به‌عنوان یکی از شهر‌های مهم ایران اسلامی در جهان، به شکل مطلوبی ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
خود حاج قاسم قبل از شهادتش محل قبر و حتی نوشته روی قبرش رو انتخاب کرده بود تا سادگی در مقبره شون دیده بشه،اگه کسی ادعای دوست داشتن حاج قاسم رو داره باید راه حاج قاسم رو ادامه بده.
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
حیف که آب ندارد
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۳:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
روی کرمان اسم کلان شهر نمیشه گذاشت بسکه داغونه همه جاش داره فرو میریزه
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
کرمانیها درستش میکنند هانیه
آخرین اخبار