فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۵ مالخر و کشف ۵۰ دستگاه دوچرخه مسروقه در شهرستان بجنورد خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی  گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به خرید و فروش دوچرخه‌های مسروقه از طریق فضای مجازی در سطح شهرستان بجنورد می‌کند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآکاهان دایره سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


او  با اشاره به اینکه ماموران با پیگیری‌ها و اقدامات فنی موفق شدند فرد مالخر را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده مشخص شد که دوچرخه‌های مسروقه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس از مشهد به بجنورد منتقل و پس از جعل سند از طریق فضای مجازی در بجنورد به فروش می‌رسند.

فرمانده انتطامی استان خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی، ۴ مالخر دیگر نیز که به همین روش اقدام به فروش دوچرخه می‌کردند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از منازل این مالخر‌ها تعداد ۵۰ دستگاه دوچرخه مسروقه به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

او  با اعلام اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند افزود : مالباختگان می‌توانند جهت شناسایی و تحویل اموال خود به مقر انتظامی محل اعلام سرقت مراجعه و پیگیری نمایند.

سردار مطهری زاده با اشاره به اینکه تمام اسناد مالکیت صادره برای دوچرخه‌های سرقتی جعلی بوده، از مردم خواست در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.